מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
קליל ומהנה לקטנטנים (3-5). עוזר ללמד התמודדות עם עניינים של מזל ותחרות. הרכיבים לא איכותיים דיים יש צורך להרכיב את עץ הקרטון בכל פעם, דבר שייתכן ודורש עזרת מבוגר והוא נוטה ליפול במהלך המשחק.
כתיבתה של לאה גולדברג הינה נכס צאן ברזל בספרות הילדים. ספר זה, אשר מורכב משירים וסיפורים קצרים, מלא בדימויים עשירים וכתוב בשפה מאוד ייחודית לסופרת, דבר אשר מעשיר את עולמם של הילדים הן מבחינה שפתית והן מבחינת עושר דימויים ורגשות. ספר טוב הינו ספר אשר לא נס ליחו (וריחו) והוא מתאים גם אחרי הרבה מאוד שנים לעולמם של הילדים.
במהלך קריאת הספר, הילדים וההורים פוגשים את תומס אדיסון כילד, אשר לומד את כוחן של טעויות. תומס אדיסון הילד אוהב לנסות דברים, אך נכשל פעמים רבות בניסיונותיו. אמו, מלמדת אותו לאהוב לטעות, כיוון שאם לא יהנה מהטעויות, לא יצליח ליהנות מההצלחות. הקשר בין השניים מאפשר לתומס להמשיך ולגדול להיות אחד הממציאים החשובים והמוערכים, אשר רואה בטעויות כחלק מהיכולת למצוא את הדרך הנכונה. אם עד כה, טעויות נחשבו כדבר שלילי, שירלי יובל-יאיר וטל בן-שחר מאפשרים לילדים ולהורים לגלות כי טעויות הן חלק חשוב מהדרך. הספר הינו חלק מסדרת הספרים המופלאה “גיבורים אמיתיים”.
משחק מצוין שקיים עוד מילדותי ושימש את ילדיי. תפיסת כמות זו מיומנות חשיבה גבוהה יחסית, תפיסת חלקי כמות, כמו שברים, לא תמיד קלה לילדים שלא מצליחים להבין את הנגזרות של השלם. עם זאת חשיבתם של ילדים היא קונקרטית ולכן הבנה ויזואלית בהחלט יכולה לעזור בתפיסת הכמות (יוחזרו הבדידים לאלתר!) , תוסיפו את ממד התחרות (נגד עצמי או האחר) שהמשחק מזמן והרי לכם משחק מומלץ ממש לשלב רכישת המיומנות.