מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
הרעיון נהדר במשחק – אבל נעשה בצורה טובה יותר בהרבה במשחקים אחרים. מלמד מספרים, זיכרון – ועצם העובדה שהשחקן מכריז על סיום המשחק כי הוא מעריך שהוא אכן ינצח זו נקודה חשובה מאוד. עם זאת – במשחקים מרובים הוא פשוט יהיה אותו הדבר כל פעם. בשלב מסוים גם המתרחש בכל תור יהיה זהה לחלוטין (אם המספר הוא 0-2 לוקחים ואחרת בדרך כלל לא לוקחים, לפעמים יש דילמה לגבי 3-4). ולכן, נחמד שיש בבית לשלב מסוים בערך בגילאי 4-6 איפשהו תלוי ילד, אבל עדיף שלא יאריך ימים בבית.
משחק מדהים החל מגיל שנתיים. מחדד את יכולת הזיהוי, ההתאמה, ושימת לב לפרטים. העבודה מול הכרטיסיות נוחה ומאפשרת בקרה עצמית. יש הרבה שלבים בדרגות קושי שונות במשחק מה שהופך אותו למתאים גם לגילאים גדולים יותר, וזה גם ממש נחמד שיש אפשרות לשחק איתו בשתי וריאציות שונות, אחת של יום עם הצבעים והשנייה של לילה, רק בשחור. בקיצור משחק מעולה ומומלץ מאוד.
ספר שלא הצליח אצלנו בכלל. אני יודע שהוא מאד פופולרי אבל לדעתי משהו בו מיושן וגם לצערי אין ממש תרומה להתפתחות הילד במונחי מסר וערכים. לדעתי יש משהו עצוב בסיטואציה עם אופיר שרצה רק לשיר ובסוף חווה אכזבה