מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
מטרת המשחק להוציא מכונית מהפקק. ראשית צריך להרכיב את האתגר לפי הכרטיסיות (שעולות בדרגת הקושי שלהן) שלב זה מפתח מרכיבי תפיסה חזותית וכיווניות, שדורשת העתקת דגם. בשלב הבא, כדי להוציא את המכונית מהפקק יש להשתמש ביכולת פתרון בעיות והבנת רצף פעולות ותוצאות. המשחק מאפשר רמות שונות של משחק, וכך, גם אם לא מצליחים למצוא את הפתרון לבד אפשר להסתכל בדרך הפתרון מאחור ולעקוב אחר ההוראות לפתרון או רק להשתמש בחלק מהשלבים ולהמשיך לנסות לפתור לבד. כשמשחקים עם עוד מישהו אפשר להקריא את הפתרון והמשחק השני צריך להקשיב ולעקוב אחר הוראות.
משחק מסלול חביב בו המשתתפים מתקדמים על פני הלוח בדרכם לנקודת הסיום ובדרך מרימים קלפי משימות. המשחק מעודד שיח על רגשות, תחושות ומאפשר הצצה לרגע לעולמו הפנימי של המשתתף השני. מפתח דמיון והתבוננות חיובית על סיטואציות . מתאים במיוחד לאותם ילדים סגורים ו”שתקנים” שדרך המשחק יכולים להיפתח מעט ואולי אף לחלוק מחוויותיהם ותחושותיהם.
משחק קבוצתי אשר הדגש שלו הוא המשחק עצמו ופחות הניצחון האישי. המשחק מביא אתו המון חוש הומור מצד אחד, והרבה מאוד מחשבה מהצד השני. לנסות למצוא מילה ע”י מילים קשורות אסוציאטיבית (ברוב הפעמים) זה דבר מרתק. מעשיר את עולמם המילולי והאסוציאטיבי של ילדים. ממליצה מאוד כמשחק משפחתי לכל הגילאים. גורם להרבה מאוד הנאה וצחוק .
השימוש בחותמות מאפשר ליצור חוויה משותפת להורה ולילד/ה. אפשר “לנצל” את המשחק גם למשחק בתורות- “עכשיו תורי ואני בוחר/ת..”. טיפ: לדבר ולהרחיב על תכונות מיוחדות של כל חיה, למשל, הנה התרנגולת שיש לה על הראש כרבולת. אפשר גם להמשיך ולצבוע חלקים כאלה עם טוש 🙂