מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
מי שנהנה מחתחתול אבל הילדים ‘גדלו קצת לחיבור וחיסור של מספרים’ ימצא ש’תוכי תוכי’ הוא תחליף מצוין כמשחק שבו שחקן יכול להכריז שהמשחק נגמר. הוא מורכב יותר, יש בו הרבה יותר אופציות. עם זאת כדאי לזכור את הדברים הבאים: – הוא מכניס מורכבות יחסית לחתחתול, אבל גם עלול להרגיש חוזרני. – הוא מעניין יותר כתלות ברצון השחקנים לנצח ולא רק למזער למינימום ניקוד. שחקן צריך להיות מסוגל לראות שחקן אחר ‘עובד קשה’ להגיע למינימום נקודות, ולסיים את המשחק לפני זה. ילדים, לחווייתי, נוטים לנסות לעבוד למינימום נקודות, ואז המשחק גולש למזל ויתר חוזרניות. – צריך עקרונית להסביר לילדים מה זה ‘מינוס נקודות’.
הספר ערוך ומעוצב בצורה מושכת ונעימה לעין הצעירה (צבעוני, פסקאות קצרות, כותרות מעניינות). מזמין את הקוראים להתבוננות פנימית ובחינה של התנהלותם, במטרה לעורר בהם רצון להשתפר ולחתור להשגת המטרות שלהם, בין אם הן קטנות ובין אם גדולות.
שטויות בחרוזים לדעתי מתאים לילדים שכבר מבינים משחקי שפה (גיל 4 ומעלה) ומבינים מהם חרוזים שפתיים וכיצד חורזים. אצלי בבית הילדים המשיכו בבית להמציא שטוזים אחרי ההצגה. הצגה נעימה, עלילה פשוטה ומצחיקה יחד עם תפאורה צבעונית ודמויות מגוונות.
אני לא בטוח שהוא לא ממצה את עצמו אחרי זמן “קצר מדי” אבל אני מאוד אוהב את הרעיון בו, והעובדה שהפריטים אותם צריך לזכור משתנים במהלך המשחק כשהקלפים מוחלפים. אני רואה בו ערך מאוד גבוה בזכות היכולת לשחק בו כך: לגלות את כל הקלפים בתחילת המשחק ולעשות תרגול זיכרון, סיפור ברחבי הבית במסלול קבוע שבו בכל חדר פוגשים את אחד הקלפים באופן מוגזם, ואז להפוך את הקלפים ולשחק. ילדים יגלו כמה טוב הם זוכרים כך וזהו תרגול חשוב מאין כמוהו.