חשוב לקרוא, לא בהכרח ליישם

על פי המחבר, פעוטות הם בעלי יכולת תפיסה של השפה הכתובה בדיוק כמו של השפה הדבורה. לדבריו חלון ההזדמנויות ללמידה קלה של קריאה נפתח בגיל צעיר מאוד ודווקא מצטמצם בגיל 6. הכותב מציע את שיטת המילים השלמות אשר מוצגות בכרטסות. ניסיתי ובתי שהייתה בת השנה ו 8 למדה במספר שבועות “לקרוא” כשמונים מילים, אך פה עצרנו. הספר חשוב בכך שמביא עדויות והסברים ליכולות למידה של הפעוט, וכמה חשוב לחשוף לכתב בגיל צעיר. מצד שני, יישום גישת הספר במלואה מביא להתמקדות רבה מדי בקריאה, ואולי אף הפחתה במשחק חקר חופשי. לסיכום – גישה חשובה להכיר, ולשלב מעט ביומיום, אך לא באדיקות.