מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
משחק באיכות מצוינת של מליסה ודאג שמלמד את הילדים להכין מאכל אהוב- פיצה! המשחק מאפשר לילד להרגיש בוגר ולבצע פעילות כמו ההורים. המשחק מפתח את הדמיון ונותן לילד הרגשת ביטחון ועצמאות.
ספר מסדרת ספרים שכתבה סופרת ומאיירת בריטית. גיבוריו הם צ’רלי ולולה, אח ואחות שמככבים גם בספרים אחרים. בספר הזה, צ’רלי צריך לתת לאחותו ארוחת ערב. משימה קשה, כיוון שלולה בררנית ומצהירה על רשימת מאכלים ארוכה שהיא לא אוכלת. צ’רלי משתמש ביצירתיות ודמיון וגורם לה לאכול מגוון מאכלים. הסיפור אולי לא יגרום לילדים לאכול מאכלים חדשים, אבל הוא פותח פתח לשיח על המאפיינים של האוכל- צבע, צורה וטעם, נותן להורים רעיונות יצירתיים להצגת המאכלים השונים לילדים וממחיש את חשיבות הצגת האוכל.
בזמן הסגר או כשגשום בחוץ, נכנסו 3 ילדים ביחד לאמבטיה (אפשר עם בגד ים/ תחתונים, תלוי גיל). הם ציירו בלי סוף על האריחים, על הקרמיקה וגם על הגוף שלהם. היו להם המון רעיונות יצירתיים. בהתחלה ציירו דברים שקשורים לסתיו / למשפחה וכו. כל פעם ילד אחר בחר נושא. פעם אחרת, עשינו שימוש ללימוד אותיות וצליל פותח. כשהילדים בתוך המים הם רגועים, קשובים ויש להם פניות ואף מוטיבציה יותר גדולה ללמידה. לגדולה רשמתי אותיות באנגלית והיא השלימה למילים. ציירו אחד לשני על הגב והיו צריכים לנחש מה מצויר. פעילות שמתאימה ליחיד או ליותר וכיפית ממש. בסוף נשטף עם זרם מים בקלות!!