מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
משחק מיוחד ומעורר סקרנות עם גשש בלש בדמות כלב שמחפש רמזים. הייחודיות של המשחק הוא סידור הקלפים המעגלי והאופן שבו הוא מאתגר את הזיכרון, וכל אחד מפתח את שיטות הזיכרון שהכי מתאימות לו. היופי הוא שניתן להקיש את הכישורים האלה גם לחיים האמתיים כשנדרשים לזכור ולשנן פרטים.
משחק מהנה ומאתגר, הפונה למגוון גילאים רחב. משלב פיתוח יכולות תכנון אסטרטגי ותפיסה חזותית עם מזל. מרחיב אופקים ומספק למשתתפים ידע על ארצות וערים שונות בעולם, מעודד פיתוח זיכרון לטווח קצר והכרת מפת העולם. אביזרי משחק מגוונים, צבעוניים ונוחים לשימוש המגבירים את העניין במשחק לכל אורכו. המשתתפים הצעירים המתקשים בקריאה יצטרכו להיעזר במבוגר במשימות הקריאה.
לתחושתי קל יותר לילד לעבוד עם הכדוריות מאשר לעבוד עם חרוזי גיהוץ. החיסרון העיקרי הוא שההתלהבות נעצרת מיד בסיום הרכבת הצורה, כיוון שיש להמתין 24 שעות עד לייבוש והוצאת היצירה מלוח העבודה. השארת היצירה על הלוח לצורך ייבוש לא מאפשרת עבודה על צורה נוספת ובעיקר לא מספקת תוצר מוגמר להשוויץ בו. יתרון הערכה הוא בכך שהצורות בה לא מורכבות או גדולות, כך שקל לסיים הרכבת צורה. כמות הכדוריות והמגוון הצבעוני שלהן מצוינים. בתמיכת מבוגר, ילדים בני 3-4 יכולים להצליח לעבוד עם הכדוריות, ובגילאי 5 יצליחו לעבוד לגמרי לבד.
ספר פשוט מקסים שבא לעזור להורים ולילדים שמקבלים תינוק/ת חדש/ה למשפחה. הפילפילון שנולדה לו אחות צריך פתאום לוותר על מקומו הבלעדי בליבם של הוריו. הוא מתמודד עם התפעלות הסביבה מהתינוקת הקטנה ומרגיש מוזנח ועצוב. הוא משנה את התנהגותו כדי שיתייחסו אליו שוב כאל תינוק, אך זה לא עובד. לבסוף ההורים מבינים לליבו, וגם הוא מתחיל להתרגל לרעיון שיש לו עכשיו אחות.
הספר כתוב יפה. איורים מתאימים לכתוב. ישנו מוסר השכל שמגיעים אליו בסוף הקריאה, ומשום שאת הספר קוראים משני כיוונים שונים הילד משתתף (בזה שהוא הופך את הספר לצידו השני) גם אם אינו מסוגל עדיין לקרוא בעצמו.