מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
לוח מגנטי כייפי המאפשר ציור ומחיקה קלים, מתאים גם לסרבני ציור וגם מגילאים צעירים. משלב הנאה עם אימון תיאום עין- יד ומוטוריקה עדינה, נוח לנשיאה ולשימוש בתוך ומחוץ לבית
ספר קלאסי של לוין קיפניס שמספר את הסיפור על סבא אליעזר שלא הצליח למשוך מהאדמה גזר ענק. הוא חווה הצלחה רק כאשר כולם באו לעזור לו. הספר מעורר שיח על הצלחה וחוסר הצלחה, נדיבות ושיתוף פעולה. הוא כתוב בצורה שקל לשיר את השורות ולחרוז אותן. דרך הספר ניתן ללמוד על שמות וקולות של חיות, על ירקות, צבעים ועוד. ספר שאהוב מאוד על הילדים
המיוחד בטיקט טו רייד אירופה יחסית למשחק הרגיל (עליו כתבתי ביקורת שתהיה זהה לחלוטין פה) – הוא שהוא מראש בנוי באופן פחות לעומתי. פחות “חוסמים האחד את השני” כחלק מהמשחק. אם הלעומתיות היא דבר טוב – עדיף המשחק הרגיל, אחרת, עדיף “אירופה”.
משחקים שהם מאה אחוז, או כמעט מאה אחוז מזל הם משחקים לא איכותיים. קל לייצר כאלו. ערכם לרוב בטל בשישים לעומת משחקים אחרים בהם ניתן ללמד את אותם הדברים בדיוק. אנא צמצמו את מספר המשחקים שהם מאה אחוז מזל בביתכם וחשפו את ילדיכם למשחקים עם בחירה. אחרת, עדיף שלא תרכשו משחקי קופסה אלא צעצועים, פעילויות, משחקי הרכבה או כל דבר אחר שאינו “משחק” – כי משחקים כאלו הם רק אשליה של משחק. הם טובים לגילאי 3-4 בהם לומדים תורות, סבלנות, ספירה, התמודדות עם הלא-נשלט והפסד, והם טובים למסגרת טיפולית בגילאים מאוחרים יותר. חלקם פעילויות נחמדות אבל הם משחקים לא איכותיים.