מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
בתקציר הספר נכתב שזהו ספר אהבה למילים. על ילד שנוהג פשוט לאסוף מילים. זה כל כך נכון. אבל יותר מזה. זה ספר שמחבר ילדים לספרים, למילים, לקריאה. מסביר למה הם חשובים וכמה שהם כיפים. ומגלה גם על חשיבות האמפטיה וחשיבות השיתוף עם ילדים אחרים. שני ציפורים במכה אחת. ספר כיפי.
משחק המזמין להשתמש בו במגוון דרכים. אפשר כמשחק לוטו רגיל, המרחיב אוצר מילים, או לעודד שיח על תזונה בריאה, מפתח יכולת קטגוריזציה. אפשר להשחיל על טבעת מתכת ו”לדוג” עם חכה עם מגנט את המצרכים לפי בקשה וכך גם לשלב קשר עין יד ותכנון.
יש משהו שמלהיב את הילדים בלשחק פנטומימה. המשחק הזה מכניס אותם לעולם הזה בצורה נפלאה. מלבד פיתוח יכולת המחשבה והיצירתיות, המשחק מטפח גם כישורי חיברות נהדרים. הילד מתקשר בפנטומימה עם האחרים והם נהנים מלהצליח לגלות. חוזרים למשחק הזה שוב ושוב. פשוט ומוצלח.
לגילאים צעירים בלבד בהם יודעים לסכום עד עשר או רוצים לתרגל סכימה עד עשר – זהו משחק ממש חביב שגם מלמד חשיבה טקטית בסיסית בתוך תמה שילדים נהנים ממנה (גם אם אינה הכרחית למשחק). אני לא חושב שזהו משחק טוב – אבל אני חושב שבלשחק בו בגילאים בהם לומדים לסכום עד עשר יש ערך לא מבוטל. מגיל כיתה ב’ בערך הייתי אומר שהוא כבר קטן מדי. ממליץ לשחק בתחילה בלי הליצן (ולהוסיף רק אחרי שמבינים את שאר הקלפים) וללא החוק בו מנצחים לפי הניקוד על המלכות (ולהוסיף אותו במהלך כיתה א’ כשלומדים סכימת מספרים גדולה יותר)