לקרוא עם שיחה

אם יש משהו שקשה לי כמטפלת ואמא לשמוע זה “ילד טוב/רע”. אין דבר כזה, יש ילד שמתנהג באופן מותאם ויש ילדה עם הישגים נאים בתחום מסויים. שום התנהגות לא יכולה להגדיר את כל הילד. הספר הפך לקלאסיקה ולאה כתבה אותו ברגישות גדולה. עם זאת ללא הציורים של קרמן שמראים את הילד במפוצל היינו יכולים לטעות ולחשוב שיש ילד כזה. ככל הנראה כיום היה מאובחן עם הפרעה כזו או אחרת של ויסות חושי ורגשי. ממליצה לנהל שיח ולשאול את הילד בעקבות הספר מה דעתו על הילד והתנהגותו.