מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
המשחק הוא תלת מימד, ועל המשתתפים ללחוץ על “בועות” – פעולה כיפית, שאהובה מאוד על הילדים! עבור ילדים קטנים, פעולה זו תורמת להתפתחות המוטורית (דיוק בתנועה, ויסות לחץ). בנוסף, המשחק תורם להתפתחות הקוגניטיבית, ודורש מהילדים יכולת תכנון על מנת לא ללחוץ אחרון על “בועה” ולגרום למשתתף הנוסף להיות זה שלוחץ אחרון. המשחק מאוד קצרצר, וכל סיבוב מאוד מהיר, ועל כן גם מתאים לילדים עם קושי להתרכז לאורך זמן.
בגילאי 4-5 זהו משחק ממש נחמד. מלמד ילדים להניח אריחים באופן שמצמיד צבע לצבע זהה. ובהמשך אולי גם חשיבה טקטית לגבי הסיכוי שהצמדת צבע מסוים תיתן לי נקודות (כי בכל צבע יש מספר שונה של נקודות שנגמרות ככל שהמשחק מתקדם).
במשחק יש להיפטר מכל הקלפים שעל התושבת. יש מס’ ורסיות למשחק מה שמאפשר גיוון והנאה. ילדים קטנים יכולים להצתוות למישהו גדול יותר וכך ללמוד איך לתכנן נכון את המהלכים הבאים, מאחר ודרוש גם קצת מזל, מאפשר גם לקטנים לנצח. משחק כיפי שכל המשפחה יכולה לשחק יחד.
מה קורה ליצור קטנטן שרק רוצה לצאת למסע ובדרך פוגשות אותו סכנות? איך הוא מזהה אותן וכיצד הוא מתמודד איתן? האם יצור קטנטן יכול לגבור על הגדול? מלבד הסוגיות התפתחותיות-פסיכולוגיות חשובות שהספר עוסק בהן, הוא גם מצחיק מאוד, בנוי באופן מפליא וויזאולית – כמו חידה בה מקבלים את חלקי התמונה ובהמשך את התמונה המלאה. שאלה מעניינת בסיום הספר לילדיכם: האם העכבר הגיע למקום שהוא רוצה במסע או למקום אחר? תהנו! ויש גם הצגה וסרט שנעשו בעקבותיו.