מדד האיכות (טיב החומרים, נוחות השימוש, מתאים לתיאור שלו)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים ספרותיים שהופיעו כגון: איורים, תמונות, חריזה, משחקי מילים, דמיון וכו׳)מדד האיכות (עושר וטיב אלמנטים חזותיים ומוזיקליים כגון: תפאורה, תלבושות, אפקטים, רמת משחק, תאורה, מוזיקה)
הצע מוצר לדירוג
לקוח יקר, במידה ויהיו 5 דירוגי משתמשים שונים למוצר זה, האתר יעביר את המוצר לבדיקת מומחה ובמידה והמוצר ימצא מתאים גם על ידו, תיבחן אפשרות שילובו באתר
משחק מהנה ,מאוד שמזכיר משחק סולמות ונחשים. בעזרת קלפי המשימה של שוקו הפיל, מרשמלו החתולה וטופי הקוף, מעודדים שיח בין הורים וילדיהם, שיתוף וגילוי הדדי. ההורים והילדים נחשפים לעולם הפנימי ולמשאלות לבם זה של זה. אני רואה פן חיובי בשילוב של משחק תחרותי יחד עם עיסוק והתמקדות בנושאים כגון חשיבה חיובית, הבעת משאלות, מודעות לבקשת סליחה והבעת תודה. המשחק עוזר לילדינו ולנו לפתוח כבר בגיל גן צוהר לשיתוף הדדי. להתרגל לשתף, לדבר על היום שעבר עליהם בגן/ ביה”ס ובכלל.
מתאים מאוד לנערות בתחילת ההתבגרות, כדי להסביר להן את התופעות המוזרות שהן חוות בגופן. יש בספר הרבה ידע על האנטומיה הנשית, על ההורמונים ומה הם גורמים לנו להרגיש ועוד המון מידע חשוב. מן הסתם אלו נושאים שיכול להיות נורא מביך לשאול ולהסביר עליהם, אז הספר החביב הזה יכול להקל בכך:)
בספר, יש מפגש של מחשבת ילדים שבגיל צעיר אגוצנטרית שהאוטובוס הנטוש יהיה שלהם וישמש עבורם, אבל, יש “תקנות” שמייצגות את עולם הערכים שלפיו אנחנו צרכים להתארגן על מנת לחיות בחברה. בספר מתגשמת, עבור הילד שיקראו לו את זה, פנטזיה, עולם המבוגרים והילדים נפגש למען מטרה משותפת ומעבר לכך- הופך להיות מפגש של עולמות מכל הסוגים, ובעצם המטרה היא לומר : השלום נמצא בתוכנו. אין עידוד אמיתי לעבור על הכללים, אך יש עידוד לנסח מחשבה או רעיון של ילד מול מבוגר, מפגש של פערים של גדולים וקטנים שבעצם, האוטובוס הוא רק סימון קונקרטי לחוויה של הבנה והקשבה.